Artykuły piśmiennicze to zdecydowanie jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych na świecie. Funkcjonalność i personalizacja sprawia, że firmy chętnie decydują się obdarować swoich klientów długopisem lub ołówkiem z logo przedsiębiorstwa. Przy wyborze warto zwrócić uwagę na jakość produktów. Dobrze wykonany gadżet pozwoli firmie dłużej towarzyszyć klientowi pod postacią logo nadrukowanego na przedmiocie. Trwałość przekłada się również na ograniczenie produktów jednorazowych oraz jest proekologiczne.

W naszej ofercie znajduje się szereg wyjątkowych artykułów EKO! 

Od niedawna współpracujemy z firmą BIC, której powyższe wartości nie są obce. Firma stara się wykorzystywać w swoich produktach surowce pochodzące z odzysku, chroniąc tym samym środowisko i zwierzęta. Fabryki i drukarnie w Europie już teraz wykorzystują 100% energii odnawialnej. Do 2025 roku firma zobowiązała się, że będzie wykorzystywać 80% odnawialnej energii elektrycznej. Dbałość o środowisko wydaje się być wartością nadrzędną. Firma BIC zrealizowała wiele projektów mających na celu poprawę kondycji natury. Jednym z nich była zbiórka zużytych długopisów, które zostały przekształcone w meble ogrodowe.

W tym przypadku proekologiczne są nie tylko działania przedsiębiorstwa, ale również część wytwarzanych przez nią produktów. Długopisy tworzone ze słomy cukrowej i materiałów pochodzących z recyklingu to prawdziwy hit!

 

 

 

Oznakuj się!

Naszym zdaniem na szczególną uwagę zasługują ołówki.  Wyróżnia je materiał, z którego zostały zrobione. Powstały z żywicy syntetycznej, bez użycia drewna, dzięki temu do produkcji ołówków nie ścięto żadnego drzewa. W przypadku złamania, w masie żywicznej nie powstają ostre krawędzie i drzazgi, które mogłyby skaleczyć. Produkt jak najbardziej polecany dla najmłodszych użytkowników.

Innowacyjne techniki znakowania pozwalają zadrukować ołówek na całej jego powierzchni. Klient wybiera dowolną, pełno kolorową grafikę, która znajdzie się na produkcie. Nowoczesne maszyny pozwalają dla każdego klienta stworzyć wyjątkowy, w pełni spersonalizowany produkt.

Pochodzenie ma znaczenie

25 głównych fabryk rozlokowanych na całym świecie rozwija się zgodnie ze specjalistyczną wiedzą na temat konkretnych produktów, mając na celu zapewnić nie tylko lepszą obsługę, ale równie wyjątkową trwałość oferowanych artykułów.  

Dzięki fabrykom na całym świecie i zespołom dystrybucyjnym w 57 krajach, BIC działa dbając o wartości firmy.

 

 

Zainteresowany? Zapraszamy do kontaktu :)